نمایندگان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای دیدن بازی تراکتور دعوت شدند
آذربایجـانیـــــــم
وطنم

وی با اشاره به افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: این مسابقات جزو ویژگی‌های بارز آذربایجان‌شرقی است که زمینه ارتباطات بین‌المللی را برای این استان فراهم می‌کند و ما از اینکه می‌توانیم مسابقاتی در این سطح برگزار کنیم خوشحالیم و امیدواریم این دوره نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بهتری برگزار شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه شهر تبریز یک شهر ورزشی است افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی که آسیایی شدن خود را قطعی کرده است نمونه‌ای از اهمیت ورزش در این شهر محسوب می شود.

وی با اشاره به هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتبال و برگزاری مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و ملوان در تبریز در روز جمعه، از نمایندگان فدراسیون جهانی دعوت کرد برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته و شاهد شور و شوق هزاران جوانی باشند که تیم خود را تشویق می‌کنند.

فردریک چان نماینده فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) در این دیدار برگزاری مطلوب تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در سال‌های گذشته را نشان‌دهنده توانمندی استان آذربایجان‌شرقی دانست و ابراز امیدواری کرد این دوره از این تور در سطح فنی و کیفی بالاتری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هم از قطعی شدن حضور 22 تیم از جمله 15 تیم خارجی در بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان خبر داد.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، 22 تا 27 اردیبهشت‌ماه جاری در شش مرحله و به مسافت 928 کیلومتر در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل و با شعار 'پاک پیروز شو' برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

محمد امین
ساعت19:20---21 ارديبهشت 1391
لینکیدمتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:26 :: نويسنده : مرتضی

درباره وبلاگ

یاشـــاسین ایران یاشــــاسین آذربایجـــــان
آرشيو وبلاگ
پيوندها

 





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 14176
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1